2012. május 18., péntek

Pénteki permetezés

Ma délutáni határszemlém alkalmából sok gépet fotóztam,ezért kedvem támadt beszámoló írásra is.
-Délután háromtól, fél hétig voltam kint.Az elején nem nagyon jöttek gépek de kicsit később több gép is dolgozott a környéken.Jó idő volt a permetezéshez és a fotózáshoz is.

Először egy MTZ 552E jött,ami épp haza tartott a permetezésből. 
Másodszorra egy szippantós IFÁval találkoztam mi egy Steyr 9145+JD 732 gépkapcsolatnak hordta a vizet és a vegyszert.
ZETOR 5611 fülkéjében egy motoros kaszával .
A Nikáma bt. gépei,-permetezőt töltés  Landini Mythos 100 és PowerMondial 115+Forrás 3000 permetező
 
Ismét jött az IFA.
Ma itt töltöttem el a legtöbb időt,sokat beszélgettem az MTZ -kezelőjével.
New Holland 110-90 DT+ Forrás 3000
  
A 110-90-es NH segítője: Torpedo TD9006A+Argomechanika permetező
MTZ 80 
Egy "új" MTZ Forrás permetezővel
John Deere 6410 permetez  és vonul.
Haza felé még egy 5611es Zetorral találkoztam.
(Videó: Hamarosan!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése