2012. június 27., szerda

Nagyüzemi búzaaratás Decs

Ma délelőtt a Zetor fotózása után Szembe jött velem ez az New Holland.Gondoltam megvan a mai fotóalany, követtem, 
Néhány kilométer után meg láttam egy ismerős cég New Hollandját mögötte egy másik NH-val ez után már nem tudtam levenni a szemem a bokrokon túli búzatábláról aztán megláttam a cég hevederes Lexionját,akkor már sejtettem hogy ez egy sikeres fotózás lesz.Lekanyarodtam az útról átmentem a vasúton és akkor megláttam a negyedik JD kombájnt és a tárcsázó 8430-as JD-t és a szállítójárműveket. 
A nagy földön (100-150 HA) sok idő volt egy forduló.
Claas és John Deere
 Kezdjük a legidősebbel:
 
John Deere 2264
   
 A legnagyobb:
Claas Lexion 570 Terra-Trac

A nagy New Holland:
New Holland CR9070
  Sajnos ,nem volt olyan mikor mind az 4 kombájn egymás után haladt volna ,de szerencsére 3as volt.
A "kis" New Holland
New Holland CX840
 Tűzvédelmi tárcsázást végző gép:
"megeröltetve"- John Deere 8430
Szállítójárművek:

Mercedes-Benz 2644
Mercedes-Benz 3340
Végül a legidősebb:
IFA L60

 Sajnos, nem tudtam sokat maradni,de remélem tetszett ez a néhány kép.
Hazafelé ezzel a géppel találkoztam:

New Holland 110-90DT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése