2013. július 9., kedd

A nagy fotózás - Bogyiszló


Tegnap Délután nagy fotózásra indultunk Viktorral,az első állomásunk Bogyiszló volt,ahol a TSZ gépeit akartuk megnézni.Gyorsan megtaláltuk a gépeket.Sajnos a
Sajnos a kombájn park nemvolt 100%-os egy Mega még átszerelés alatt állt.
New Holland TM135+Kögel
Ahogy odaértünk a NH-hoz egyből jött egy John Deere 4755+ IH ami tüzvédelmi tárcsázást végzett,ahogy mellénk ért én egyből átvettem a gépet,és pár körön keresztül és kezeltem
'91-es évjárat 33.879 üzemóra,bontatlan motorral,azt gondolom magáért beszél a gép.
 Miután kiszálltam egy egyből átültem a John Deere 9780I  CTS kombájnba.
John Deere 9780I  CTS  +625R
 
Kögelre ürítés
Utána a kedvenc gépemhez mentem, a flotta legöregebb tagjához.
Claas Dominator 108 SL Classic+C510
A régi IKR -matricával igazi TSZ-es hangulatú volt.
Utána a jött az egyik Mega
Claas Mega 208
 Közben megjött a másik szállító:
John Deere 8200+Panav pótkocsi
Ürítés

Csoportkép
A "vezér"-Claas Lexion 760+V900
A másik két szállító:
MAN  19.364+Schmitz
Belarus  952.3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése