2013. szeptember 25., szerda

Big Boys Bogyiszló

 Tegnap délután Bogyiszlóra indultam, hogy lefotózzam a "falu vezérgépét" egy John Deere 9400-ast. Mikor a táblához értem a gép a föld másik végébe volt. Nagyjából egy kilométer gyaloglás után odaértem a géphez,és elkezdtem fotózni. A nap néha kisütött, néha elbújt ,így nehéz volt a megfelelő beállítást megtalálni.
John Deere 9400+ IH 7.2 + Vaderstad Rollex
Fordulóban.
 Fentről
 Profilból.
Kész lett a tárcsázás,én is útnak indultam,egy felüljáróhoz mentem ahonnét beláttam a tájat.
Nem messze a cég másik traktora szántott:
 John Deere 8335R + Vogel Noot Hektor 1000
A föld szélén egy John Deere 7820 + New Holland 900 silózó ment.
 Elindultam hazafelé és ,Keselyűs után még egy 7820-al találkoztam a napraforgó tarlót tárcsázott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése