2013. szeptember 18., szerda

Sióagárdon


Vasárnap délután Sióagárd határába, Tóth Zoli komámat indultam meglátogatni.
  
Motorra ültem és elindultam a tetthelyre. Nagyon nem voltam ismerős a környéken de az egyik szállító segítségemre volt:
 IFA L60 + HW 60.11
Pár kilométer után megérkeztünk a szotyiföldre,ahol a Lexion éppen állt egy kisebb hiba miatt,pár perc és Zoli is megérkezett a professzionálisan megjavított alkatrésszel és már indultunk is .
 Claas Lexion 550 + NAS 676
 
 Idősebb kollégája:
  
  John Deere 2056 + Oros
Néhány kerülő után,át ültem az egyik Ifába.

  IFA L60 + HW 60.11 a garaton
 Az egykori forgalmazó (valójában a KSZE)

 A fülke nagyon tágas .
 A 3. szállító egy John Deere 6520 Fliegl pótkocsival
 A 2. IFA (harmadik sajnos nem dolgozott)
 Az "öreg"
 Ürítés 10 KM/H-val
 A 6520 háttérben a szárítóval
Köszönet a gépkezelőknek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése