2013. október 19., szombat

Csúcsán a szezon

Az őszi szezon a csúcspontjára ért ,a határ teli van gépekkel, a vetéstől az aratásig mindenféle műveletet végeznek.
 Ma reggel 8-tól délután 1-ig folyamatosan fotóztam,de délutánra hazazavart az éhség,de egy gyors ebéd után ismét a mezőn voltam.
Zetor 5611 "Decs edit" gyürűshegerekkel
Néhány kép után indultam tovább indultam Serenc felé .
A következő gépet már távolról megismertem,de ennek ellenére most fotóztam először közelről.
Case IH MX240 + Kühne (6.2) Tárcsa
Megismerkedtem a gépkezelővel ,néhány körre be is ültem a gépbe.
Majd elköszöntem és egy régi ismerős felé vettem az irányt.
Crystal 169+ Kühne (4.2) tárcsa
Majd utána Isti barátomat is meglátogattam.
New Holland T7050+ Voget Noot (4) eke
 Délután információkat kaptam ,hogy a 8330-as merre dolgozik,persze egyből oda mentem.
John Deere 8330+ Vadestad Carrier 820
Miután elkészült a magágy a cég másik traktora már vetett is .
John Deere 7830+ John Deere 740A

a "Szárítónál" hamarosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése