2013. augusztus 26., hétfő

Csodagépek Szakmáron

Csütörtök délután Szakmáron jártam ahol Török Andor E.V. gépeit nézhettem meg,a telephelyükön,Ahova Simi komám segítségével jutottam el ,aki elvezetett a helyszínre.
  Először a gépudvart jártuk körbe a tulaj vezetésével.
A  "jelmondat"
Claas Mega 208 és Claas Tucano 440
A Tucanoról érdekességkép azt lehet tudni ,hogy ez volt az első Tucano az országban.
A két kombájn között egy ritkán használt traktor bujdosott.
New Holland (FiatAgri) 180-90 Turbo
Volt honvédségi UN 053.2
GFA vetőgépfeltöltő Ifára
Ezek után bementünk a Műhelybe.
MAN 19.422 egy hatalmas pótkocsival
Most következzenek a már híres gépek a három '98-as Rába:
A legkisebb Rába 250 Eco-Tak tuningal (290 LE)
Rába 250(320 LE-s JD motorrral) 1998-ból
Az erőforrás
A harmadik ,és nekem legszebb gép sajnos éppen tárcsázott így sajnos nem tudtam lefotózni ,de Simon Péter képének segítségével be tudom mutatni a traktort. Köszönet érte!
Rába 320 csodás zöld színben.
 Az egyik kisgép John Deere 6620 a társa egy 6310-es ami máshol állomásozik.
  IFA L60
  gyárí állapotú IFA W50.
 
Teljesen gyári plató,csak két éves keresés után sikerült rátalálni.
 Minden géptelep elengedhetetlen kelléke: "A Simson"
 
Simson S51B
Ezzel ki is végeztük a műhelyt,és átmentünk a másik udvarba.
 Egy donor IFA
 Vogel Noot TerraDig XS mélylazító
új  Vogel Noot  tárcsa
 A gumik enyhén borulásbiztosak :D
kardánhajtásos  Tornado 5T műtrágyaszóró
 Fortschritt T-174-2, D-240-es motorral (MTZ 80)
 gyűrüshenger
 IH 6.2 Tárcsa
 Rau Unimat 7.2
 Nem messze egy RS-09 állt.
Köszönet a lehetőségért Simi-nek és Török Andornak!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése