2013. augusztus 28., szerda

Nagyüzem profi gépekkel -Ahol a GPS dolgozik

Tegnap délután a szekszárdi határban fotóztam,a helyi híres Aranyfürt gépeit fotóztam,az idő tökéletes volt,a gépek is ,élmény volt fotózni.
A városhoz legközelebb gyomirtás folyt.
 John Deere 7810+ Inuma Marathon igen tekintélyes permetező 10.000 literes tartállyal 36 méteres kerettel
A kiszolgálója is méltó volt hozzá.
Landini Landpower 135
Igaz egy zöld sárga traktor jobban mutatott volna a tartály előtt de így is jó volt.
A permetezés után a magágykészítés helyszínére mentem.
JohnDeere 9520 + Horsch Tiger 6
"Böszme"
Megérkezett az üzemanyag utánpótlás egy Landinivel.
Végül eljött amire 2 éve várok ,rátaláltam a 8430-asra duplakerékkel vetés közben.
John Deere 8430 + Vaderstadt Rapid AS
Néhány körre be is ülhettem a gépbe.

Köszönet a gépkezelőknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése